Trustpilot score: 4,5 uit 5 ***** | Meer dan 20 winkels | Gratis verzending*

Verzenden en retourneren

Status van je bestelling

Wanneer je tijdens het bestellen een account hebt aangemaakt, kun je inloggen om de status van jouw bestelling te zien. Heb je geen account aangemaakt? Stuur een e-mail naar info@desfeermakers.nl om de status van jouw bestelling op te vragen.

Levering op specifieke dagen

Indien producten op voorraad zijn plannen wij zo snel mogelijk een dag met u in om uw bestelling te leveren. Het grootste gedeelte van ons assortiment wordt vervoert middels pallet transport om er voor te zorgen dat uw bestelling veilig aankomt. Indien het om een licht gewicht pakket gaat werken wij samen met POST NL en ontvangt u van onze een track en tracé code. Let op: indien u niet thuis bent op het moment van de geplande afspraak, zijn wij helaas genoodzaakt de gemaakte transportkosten in rekening te brengen.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

Ja, tijdens het afreken proces kun je er voor kiezen om de haard af te halen in onze vestiging in Westervoort! Mail of bel vooraf even met ons om een ophaal moment in te plannen.

Wie bezorgt je haard?

Wij werken samen met Dollevoet Transport.

Bedenktermijn

Ja, je hebt 14 dagen de tijd om gebruik te maken van je herroepingsrecht. Dit geldt niet voor bestellingen die (op maat) zijn geleverd en/of geïnstalleerd. De 14 dagen gaan in zodra je je bestelling hebt ontvangen. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht dan zijn alleen de kosten van de retourzending voor je eigen rekening. Het aankoopbedrag exclusief eventueel in rekening gebrachte verzendkosten zal uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontvangst van je retour worden teruggestort op je rekening wanneer de producten in originele staat zijn geretourneerd. Omdat wij te maken hebben met grote verpakkingen welke niet via reguliere pakketpost verzonden worden, worden er wel € 50,00 retour- en handelingskosten in rekening gebracht, in verband met hoge handeling- en (internationale)transport kosten. Dit bedrag kan anders uitvallen als het pakket bijvoorbeeld: verkeerd is ingepakt, onderdelen ontbreken, doos beschadigd is en ingewikkeld met ander tape, etc. Deze kosten zijn exclusief de transportkosten van de haard. Wij kunnen een pick-up regelen of je regelt zelf het transport. Het retourneren van pakketten welke wel met reguliere pakketpost verzonden kunnen worden bedraagt € 7,25 en zijn op eigen kosten. Let op: wij verwerken geen retour zonder retourformulier.

Adres:
De Sfeermakers
Het Ambacht 14 C
6931 EZ
Westervoort 

Product defect geleverd. Wat nu?

Is je product defect of beschadigd geleverd? Dat is niet de bedoeling en super vervelend! Dat vraagt geen uitstel, app of mail gelijk de foto’s. Wij kijken graag met u mee om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.

Bestelling incompleet geleverd. Wat nu?

Mis je een onderdeel? Neem direct contact met ons op en wij zullen er alles aan doen om het onderdeel zo snel mogelijk na te leveren. De levertijd verschilt per leverancier, maar wij doen er alles aan om het ontbrekende onderdeel uiterlijk binnen 2 weken te leveren. Mocht er een langere levertijd op het onderdeel zitten, dan brengen wij u uiteraard op de hoogte.

Een product retourneren

Bevalt je aankoop toch niet helemaal en heb je het product nog niet in gebruik genomen? Bij De Sfeermakers heb je tot 14 dagen bedenktijd. Dit betekent dat je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling kunt beslissen of je deze retourneert, of houdt. Om een bestelling retour te sturen dient online retourformulier ingevuld te worden.

Met jouw gegevens gaan wij de retouraanvraag behandelen de terugbetaling (indien van toepassing in orde maken, nadat wij de producten retour hebben ontvangen. Wel rekenen wij € 50,00 retour- en handelingskosten, vanwege het feit dat met onze producten hoge handeling- en (internationale) transportkosten gemoeid gaan en wij in eerste instantie geen verzendkosten in rekening brengen.

Sommige producten vallen onder uitzonderingen (denk aan maatwerk of productie op bestelling). Wij hopen dat je begrijpt dat je die niet kunt retourneren. 

Om er zeker van te zijn dat je retour goed verwerkt zal worden, willen wij de volgende punten verduidelijken voordat je jouw producten retourneert:

1. Maak gebruik van de originele verpakking. Dit is om er zeker van te zijn dat jouw retourzending in goede orde bij ons retour zal komen. U bent zelf verantwoordelijk voor het aanleveren van de retourzending.

2. Verpak de retourzending op dezelfde manier als dat je deze ontvangen hebt. Door het op dezelfde manier te verpakken, voorkom je onnodige schade.

3. Een incomplete retourzending en/of een beschadigde retourzending zal geen volledige terugbetaling ontvangen. Wij verzoeken je om alle producten die je gekregen hebt weer terug in de doos of de daarvoor bestemde verpakking te stoppen. Wij kunnen je retour alleen verwerken wanneer alle onderdelen retour zijn ontvangen. Dit voorkomt vertraging bij het verwerken van je retour.

4. Heb je jouw product in gebruik genomen? Hou er dan rekening mee dat wij dit niet retour nemen. Ook als je zonder aan te geven het product retourneert en wij komen bij de controle erachter dat het product in gebruik is genomen, zullen wij helaas jouw retour niet verwerken. 

5. Zijn er producten beschadigd? Neem dan contact op met onze klantenservice en stuur hierbij een duidelijke foto van de beschadiging mee. Op deze manier kunnen wij zien dat de beschadiging niet is opgetreden tijdens de retourzending.

Wat is de status van mijn retourzending?

We houden je op de hoogte. Zodra wij je pakket hebben ontvangen, sturen onze magazijnmedewerkers of leveranciers een ontvangstbevestiging per e-mail. Dit gebeurd binnen 24 uur na ontvangst van uw retourzending. Vervolgens gaan we aan de slag met de door jou gewenste oplossing. We houden je hiervan per e-mail op de hoogte of via je persoonlijke account indien je deze bij het bestelproces hebt aangemaakt!

Terugbetaling retour

Wanneer de geretourneerde producten in originele staat retour zijn bevestigd, wordt het complete bestelbedrag exclusief eventueel in rekening gebrachte verzendkosten aan je terugbetaald binnen 5 werkdagen. Een incomplete retourzending en/of een beschadigde retourzending zal geen volledige terugbetaling ontvangen. Wij verzoeken je om alle producten die je gekregen hebt weer terug in de doos te doen of de daarvoor bestemde verpakking. Wij kunnen je retour alleen verwerken wanneer alle onderdelen retour zijn ontvangen. Dit voorkomt vertraging bij het verwerken van je retour. Zijn er producten beschadigd? Stuur dan een foto van de schade toe als reactie op de retour e-mail die je van ons hebt ontvangen. Een retour die beschadigd is of sporen bevatten van gebruik zullen geen (volledige) terugbetaling ontvangen. Wij nemen contact met je op na het beoordelen van de toegezonden foto’s. Meer informatie over onze voorwaarden vind je op onze voorwaarden pagina.